İŞLEM REHBERİ

Ürün arama işlelerini nasıl gerçekleştirebilirim?

morven.com.tr'nin site içi arama alanında istediğiniz ürüne ait belirgin kelimeleri kullanarak arama yapıp istediğiniz ürüne ulaşabilirsiniz. Bunun için eğer biliyorsanız ürünün kodunu, bilmiyorsanız ilgili ürünün ismi ile arama yapabilirsiniz. Ayrıca morven.com.tr de ürünler kategorilere ayrılmıştır. Bu bilgileri kullanarak da istediğin ürüne ulaşabilirsin.

İlgilendiğim ürünü nasıl sipariş edebilirim?

Aradığınız ürünü bulduktan sonra ürünün fotoğrafına ya da ismine tıklamanız durumunda ürün sayfasına ulaşabilirsiniz. Bu sayfada ürünün fiyatını, alternatif fotoğraflarını, ürünle ilgili detay bilgilerini ve stokta olan bedenlerini bulabilirsiniz. Satın almak istediğiniz beden/numaraya tıklayarak ürünü sepetinize ekleyip alışveriş işlemini sonuçlandırabilirsiniz.

Sepetimde farklı ürün/ler var, nasıl silebilirim?

morven.com.tr'nin sağ üst köşesinde bulunan sepet görseline tıklamanız durumunda sepet sayfasına erişebilirsiniz. Sepet sayfanız, sepetinize eklediğiniz ürünleri içerir. Bu ürünlerin yanındaki adet bölümünden adedini değiştirebilir ya da ürünleri Sepetten Sil butonuna basarak sepetinizden silebilirsiniz. Ayrıca yine bu kısımda ürünün KDV dahil toplam satış tutarını görebilirsiniz.

Sepetime eklediğim ürün benim adıma rezerve ediliyormu mu?

Ürünü sepetinize eklemeniz, ürünün size ayrıldığı anlamına gelmemektedir. Ürünü sipariş vermeniz ve ödemenin tarafımıza ulaşması durumunda ürün sizin adınıza fatura edilerek rezerve edilir.

Sepetimdeki ürünleri sipariş vermem için üye olmam gerekli mi?

Alışveriş için üye olma zorunluluğu yoktur. Dilerseniz üye olmadan, dilerseniz de Google yada Facebook ile veya mevcut üyeliğinizle giriş yaparak alışveriş işlemine devam edebilirsiniz. Mevcut üyeliğinizde Hesabım sayfanızda verdiğiniz her sipariş için Kayıt olmuş olduğunuz e-posta adresiniz ve şifrenizle giriş yaparak siparişinizin takibini yapabilirsiniz.

Nasıl üye olabilirim?

morven.com.tr nin sağ üst köşesinde bulunan "Kayıt Ol" linkine tıklayarak üyelik sayfasına ulaşabilir, "Üye Giriş" linkine tıklayarak Üye girişi sayfasına ulaşabilirsiniz.

Üyeliğimi iptal edebilir miyim?

İnternet sitemizden veya sitemizde belirtilen diğer iletişim kanallarımızdan tarafımıza ulaşarak üyeliğinizin iptali talebinde bulunabilirsiniz.

Kredi kartı ile nasıl sipariş verebilirim?

Sepetinizde bulunan ürünlerin doğruluğunu sepet sayfanızda kontrol ettikten sonra "Satın Al" butonuna tıklayarak üyelik sayfasına ilerleyebilirsiniz. Eğer daha önceden üye girişi yaptıysanız bu sayfayı geçip "Adreslerim" sayfasına ulaşacaksınız. Eğer üye girişi yapmamışsanız üyelik bilgileri ile giriş yaptıktan sonra "Adreslerim" sayfasına geçebilirsiniz. Burada mevcut adreslerinizden birini seçip veya yeni adres ekleyip "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayarak ödemenizi yapacağınız sayfaya ulaşabilirsiniz. Bu sayfada önce ödeme tercihini (kredi kartı, Kapıda Ödeme, Havale ) seçmeniz gerekmektedir. Ardından eğer ödeme seçeneğiniz kredi kartı ise ödeme yapacağınız kredi kartı sahibinin adı soyadı, kredi kartı numarası, kredi kartı son kullanma tarihi ve kredi kartı cvc numarasını yazıp, kartınıza sunulan taksit seçeneklerinden birini seçerek ödeme tercihinizi belirtmelisiniz. Ardından sayfada bulunan Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup, onaylayarak "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayıp siparişinizi oluşturabilirsiniz. Kapıda ödeme yöntemi ile verilen siparişlerde sistem size bir doğrulama sms i gönderecektir ceptelefonunuza gelen sms deki doğrulama kodunu siteye girmeniz gerekecektir, eğer sms doğrulaması herhangi bir nedenden dolayı başarısız olursa siparişinizi sonuçlandırmak için müşteri hizmetlerimiz tarafından aranılarak siparişiniz için onay alınacaktır, onayınız sonrası siparişiniz hazırlanarak belirtmiş olduğunuz adresinize en kısa sürede gönderilecektir.

Siparişimi nasıl teslim alacağım?

morven.com.tr üzerinden verilen ödemesi yapılmış siparişler 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Sokağa çıkma yasağı, doğal afet, resmi tatil günleri ve benzeri zorunlu durumlarda verilen siparişler ilk iş günü işleme alınır.
Siparişinizin her aşamasında sipariş için verdiğiniz e-posta adresine ve/veya Cep telefonunuza sms ile sürekli bilgilendirme yapılacaktır, ayrıca siparişiniz kargoya teslim edildiğinde kargo takip numarası da tarafınıza iletilecektir. morven.com.tr üzerinden siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Sözleşmelerin saklanması

Sitemiz üzerinden verdiğiniz şiparişlere ilişkin Ön Bilgilendirme Formu ile Mesafeli Satış Sözleşmesi, sipariş onay e-postasıyla birlikte gönderilecektir. Bu belgeler ayrıca morven kayıtlarında matbu olarak saklanmamaktadır.

Kişisel verilerin işlenmesi ve korunması

Elektronik Ticaret işlemleri nedeniyle morven elde ettiği kişisel bilgi ve verileri gizli bir şekilde tutup, üçüncü kişiler ile paylaşmayacaktır. Ancak üye, morven.com.tr ye üye olurken veya başka yollarla geçmişte vermiş olduğu onaya istinaden; kişisel bilgilerinin, alışveriş bilgilerinin, alışveriş veya tüketici davranış bilgilerinin, morven veya iş ortakları tarafından kendisine ürün ve hizmet tanıtımları, reklamlar, kampanyalar, avantajlar, anketler ve diğer müşteri memnuniyeti uygulamaları amaçlarıyla toplanmasını, kaydedilmesini, saklanmasını, işlenmesini kabul etmektedir.

Uyuşmazlık çözümleri

Almış olduğunuz ürünü iade etmek veya değiştirmek isterseniz, teslim tarihten itibaren 14 gün içinde buna dair bildirimde bulunmanız gerekir. Uyuşmazlık konularında yasal sınırlar içerisinde İlçe/İl Hakem heyetleri, Hakem heyetlerini aşan tutarlar için ise tüketici mahkemeleri yetkilidir.


 
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR